четверг, 11 мая 2023 г.

5 клас ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ Урок 12 травня

 

Тема уроку: Навички, що сприяють збереженню здоров’я людини. Здорове харчування. 

Опрацювати §61 с. 231 – 234

Відео до уроку  ЯКІ СЕКРЕТИ ЗДОРОВ’Я

Практична робота «Моя тарілка здорового харчування».

Тарілка здоров’я: 1 - овочі; 2 - фрукти; 3 - білки; 4 - зернові продукти

Завдання

Смачно і корисно

Приготуй муляжі трьох страв: на сніданок, обід і вечерю.

Тобі знадобиться: три паперові тарілки, аплікації або малюнки з продуктами харчування (або пластилін), фломастери, стікери, клей або клейка стрічка.

Презентуй свої «страви» друзям у форматі Potluck party (вечірки, на яку кожен приносить свою страву). «Пригости» друзів і поясни, чому їжа, яку ти вживаєш, корисна.

Виконують всі обов’язково! Результат своєї роботи будемо презентувати у середу.

ЗАПИТАННЯ ЗАВДАННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ

1. Опишіть день двох ваших однолітків, один з яких дотримується здорового способу життя, а другий - ні.

2. Подумай, які навички здорового способу життя тобі варто вдосконалити. Яку добру звичку закріпити?

3. Намалюй герб «Мої корисні звички». Пам’ятай, що для вироблення нової звички потрібен час. Наполегливо працюй, щоб її закріпити.


Комментариев нет:

Отправить комментарий