Біологія
Тема уроку: Практична робота Складання схем схрещування
(виконати у зошиті, надіслати на kovalevskayana1991@gmail.com)
Складання схем схрещування
Мета: закріплюємо знання І, ІІ та ІІІ законів Менделя;
формуємо уміння складати схеми моногібридного схрещування особин.
Хід роботи
1. У томатів червоний колір домінує над жовтим. Запишіть схему
схрещування і визначте, яких нащадків можна очікувати від схрещування:
а) Aa × Aa;
б) AA × Aa.
2. У дрозофіли сірий колір тіла домінує над чорним.
Схрещуються сірі та чорні особини. Які генотипи батьківських особин, якщо від
цього схрещування…
а) половина потомків мала сіре забарвлення, половина –
чорне?
б) усі нащадки мають сіре забарвлення?
3. У норок коричневе забарвлення хутра визначається домінантним
алелем, сіре – рецесивним. Визначте генотипи нащадків від схрещування:
а) сірого самця з коричневою гетерозиготною самкою;
б) коричневого гомозиготного самця із сірою самкою.
4.Які типи гамет утворюють організми з такими генотипами…
а) ААВВ б) АаВВ в) ааВВ г) ААВb д) Ааbb
5. У томатів нормальна висота (А) і червоний колір плодів
(В) – домінантні ознаки, а карликовість і жовтоплідність – рецесивні. Які плоди
будуть у рослин, отриманих унаслідок схрещування:
а) ААbb × ааВВ;
б) АаВb × Ааbb?
ГЕОГРАФІЯ
Тема уроку: Хімічне виробництво.
Відео до уроку ХІМІЧНЕ ВИРОБНИЦТВО
Опрацювати § 26 с.142-147
Комментариев нет:
Отправить комментарий