среда, 1 февраля 2023 г.

9 клас БІОЛОГІЯ і ГЕОГРАФІЯ Урок 2 лютого четвер

 

Біологія 

Тема уроку: Практична робота Складання схем схрещування 

(виконати у зошиті, надіслати на kovalevskayana1991@gmail.com)

ВІДЕО ГЕНЕТИЧНІ ЗАДАЧІ

Складання схем схрещування

Мета: закріплюємо знання І, ІІ та ІІІ законів Менделя; формуємо уміння складати схеми моногібридного схрещування особин.

Хід роботи

1. У томатів червоний колір домінує над жовтим. Запишіть схему схрещування і визначте, яких нащадків можна очікувати від схрещування:

а) Aa × Aa;

б) AA × Aa.

 

2. У дрозофіли сірий колір тіла домінує над чорним. Схрещуються сірі та чорні особини. Які генотипи батьківських особин, якщо від цього схрещування…

а) половина потомків мала сіре забарвлення, половина – чорне?

б) усі нащадки мають сіре забарвлення?

 

3. У норок коричневе забарвлення хутра визначається домінантним алелем, сіре – рецесивним. Визначте генотипи нащадків від схрещування:

а) сірого самця з коричневою гетерозиготною самкою;

б) коричневого гомозиготного самця із сірою самкою.

 

4.Які типи гамет утворюють організми з такими генотипами…

а) ААВВ б) АаВВ в) ааВВ г) ААВb д) Ааbb

 

5. У томатів нормальна висота (А) і червоний колір плодів (В) – домінантні ознаки, а карликовість і жовтоплідність – рецесивні. Які плоди будуть у рослин, отриманих унаслідок схрещування: 

а) ААbb × ааВВ;

 б) АаВb × Ааbb?


ГЕОГРАФІЯ

Тема уроку: Хімічне виробництво. 

Відео до уроку ХІМІЧНЕ ВИРОБНИЦТВО

Опрацювати § 26 с.142-147

Комментариев нет:

Отправить комментарий