среда, 1 февраля 2023 г.

8 клас БІОЛОГІЯ і ГЕОГРАФІЯ Урок 2 лютого четвер

 

БІОЛОГІЯ 

Тема уроку: Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.

1.Опрацювати § 23 с.111- 115, повторити § 17-22    

2.Відео до уроку Кровотечі. Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.

3.У зошиті заповнити таблицю (або скласти схему)

«Серцево-судинні хвороби»

Хвороби серця

 

Хвороби артерій

 

Хвороби вен

 

 

 

 

4.Проаналізуй причини виникнення хвороб і заповни таблицю за зразком:

Захворювання серцево-судинної системи

Фактори ризику

Інсульт

похилий вік

гіпертонія

захворювання серця

атеросклероз

тютюнопаління

перевантаження негативними емоціями

Гіпертонія

Атеросклероз

Варикозне розширення вен

 Надіслати на kovalevskayana1991@gmail.com


ГЕОГРАФІЯ 

Тема уроку: Ґрунтові ресурси України. Ґрунти своєї місцевості. Зміни ґрунтів у результаті господарської діяльності людини. Заходи з раціонального використання й охорони ґрунтових ресурсів. Дослідження  Вплив людини на родючість ґрунтів своєї місцевості.

Опрацювати § 33 

Відео до уроку ҐРУНТОВІ РЕСУРСИ УКРАЇНИ.

Перевір свої знання з теми – виконай тест Ґрунтові ресурси України. (тест активний до 5 лютого)

Проведіть дослідження «Вплив людини  на родючість грунтів» – письмово дати відповіді на питання:

Вплив людини на родючість ґрунтів

1. Дізнайтеся, які ґрунти поширені у вашій місцевості. Якою є їхня родючість?

2. Під які угіддя їх використовують? Які сільськогосподарські рослини вирощують на орних землях?

3. Як на родючості ґрунтів позначився вплив господарської діяльності людини? Чи застосовують засоби для підвищення родючості ґрунтів? Які?

4. Яких, на вашу думку, потрібно вживати заходів для раціонального використання й охорони ґрунтів у вашій місцевості?

Надіслати на kovalevskayana1991@gmail.com


Комментариев нет:

Отправить комментарий