пятница, 24 марта 2023 г.

Несвітайло Артем Біологія

 

Тема уроку: Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин.

Опрацювати §36 с.155-157

Відео до уроку НЕРВОВА СИСТЕМА ТВАРИН

ДІЯЛЬНІСТЬ

Практична робота № 6

ПОРІВНЯННЯ БУДОВИ ГОЛОВНОГО МОЗКУ ХРЕБЕТНИХ ТВАРИН

Мета: порівняти будову головного мозку у різних груп хребетних тварин; закріпити знання про нервову систему та функції головного мозку тварин.

Хід роботи

  1. Визначте, якій групі хребетних належать зображення головного мозку.










2. Зіставте відділи головного мозку хребетних із їхнім значенням у регуляції життєвих функцій.

А Передній мозок

1 Регулює діяльність нервової системи, є основою складних форм поведінки

Б Проміжний мозок

2 Обробка інформації від внутрішніх органів та регуляція їх діяльності

В Середній мозок

3 Обробка зорової інформації, у риб та амфібій є основним координаційним центром мозку

Г Мозочок

4 Регуляція й координація рухової діяльності

Д Довгастий мозок

5 Рефлекторна регуляція життєво важливих функцій дихання, травлення, транспорту речовин, серцевої діяльності

3. Зіставте групу хребетних тварин з особливостями будови їх головного мозку.

А Риби

1 Передній мозок слабо розвинений, не утворює півкуль; добре розвинений середній мозок; розвинений мозочок

Б Амфібії

2 Передній мозок має дві розділені півкулі, добре розвинений середній мозок, слабо розвинений мозочок

В Рептилії

3 Передній мозок має півкулі, у яких з'являється кора, що відповідає за умовні рефлекси; у довгастому мозку з'являється характерний вигин

Г Птахи

4 Передній мозок збільшений, збільшені середній мозок та мозочок

Д Ссавці

5 Передній мозок найбільший, має велику площу кори півкуль за рахунок борозен. Мозочок порівняно великий

4. Сформулюйте висновок. Як ускладнення будови головного мозку пов’язане з ускладненням процесів життєдіяльності хребетних тварин?


Комментариев нет:

Отправить комментарий