четверг, 9 февраля 2023 г.

6 клас ГЕОГРАФІЯ Урок 10 лютого п'ятниця

https://meet.google.com/cib-sepn-tqr

Тема уроку: Практична робота 5. Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів, їх аналіз.

Мета роботи: формувати вміння будувати графіки зміни температури повітря, опадів, розу вітрів, аналізувати їхні дані.

Обладнання: лінійка, олівець.

Опорні поняття:

Роза вітрів – діаграма, що показує повторюваність вітрів у певній місцевості.

Графік – зображення (за допомогою осей координат і лінії), що показує залежність однієї величини від іншої (наприклад залежність температури від пори року)

Записуємо у зошит число, тему практичної роботи, номер завдання,  записуємо і виконуємо все , що виділено червоним. Зробити фото і надіслати 

Завдання 1. Використовуючи дані спостережень за добовим ходом температури  повітря, заповніть таблицю, побудуйте графік добового ходу температур й опишіть його. Проаналізуйте результати. (Урахуйте, що додатні температури слід позначати лінією червоного кольору, від’ємні – синього).

Креслимо і заповнюємо таблицю.

Час спостережень, год

8

12

16

20

24

Температура повітря, °С

+3

+8

+6

 

+2

-4

Будуємо графік  добового ходу температур.

Розрахуйте середню добову температуру____________________

Розрахуйте добову амплітуду температур________________________

Зразок графіка! Ви креслите відповідно до своїх даних наведених у таблиці.


Завдання 2. Використовуючи наведені дані побудуйте графік річного ходу температур. Проаналізуйте результати.

Креслимо і заповнюємо таблицю

Пункт спостереження

Середня температура місяця, °С

Січ.

Лют.

Бер.

Квіт.

Трав.

Черв.

Лип.

Серп.

Вер.

Жовт.

Лист.

Груд.

Шостка

-6

-6

0

+8

+15

+18

+20

+19

+13

+7

0

-4

Будуємо графік річного ходу температур.

Найтепліший місяць року______________

Найхолодніший місяць року_________________

Розрахуйте середню річну температуру повітря ______________

Розрахуйте річну амплітуду температур ______________________

Зразок графіка! Ви креслите відповідно до своїх даних наведених у таблиці.



Завдання 3. Використовуючи дані спостережень заповніть таблицю і побудуйте розу вітрів. Проаналізуйте результати 

Записуємо таблицю, будуємо розу вітрів

Напрямок вітру

Пн

Пн-Сх

Сх

Пд - Сх

Пд

Пд -Зх

Зх

Пн -Зх

Безвітряні дні

Кількість днів

2

1

2

0

1

2

4

2

16

 Зразок графіка! Ви креслите відповідно до своїх даних наведених у таблиці.



Завдання 4. Використовуючи наведені дані побудуйте графік випадання опадів за місяцями. Проаналізуйте результати. 

Записуємо таблицю, будуємо графік

 

Місяць

 

Січ.

Лют.

Бер.

Квіт.

Трав.

Черв.

Лип.

Серп.

Вер.

Жовт.

Лист.

Груд.

Кількість опадів, мм

33

22

32

38

48

69

59

55

34

42

41

41

Найбільше опадів випало в _____________ (місяць)

Найменше опадів випало в ____________( місяць)

Усього за рік випало _____________ мм падів.

Зразок графіка! Ви креслите відповідно до своїх даних наведених у таблиці.


Висновок. Укажіть, які дані необхідні для складання графіка температури повітря, опадів, рози вітрів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий