вторник, 14 февраля 2023 г.

10 клас БІОЛОГІЯ І ЕКОЛОГІЯ Урок 15 лютого середа

 

Тема уроку : Практична робота 2. Розв’язування типових генетичних задач.

Відео до уроку РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТИПОВИХ ГЕНЕТИЧНИХ ЗАДАЧ.

 

Розвязати задачі

Задача 1. (Моногібридне схрещування з повним домінуванням)

Ген чорної масті у корів домінує над геном червоної масті. Нащадків якого забарвлення у F1 можна отримати від схрещування чистопорідного чорного бика з червоними коровами?

Яке забарвлення шерсті слід очікувати від схрещування між собою гібридів у F2?

Задача 2. (Дигібридне схрещування)

У людини ознака вільна мочка вуха домінує над прирослою, а підборіддя з ямкою — над гладеньким підборіддям.

У подружжі в чоловіка приросла мочка вуха і підборіддя з ямкою, а у жінки вільна мочка вуха і гладеньке підборіддя. У них народився син із прирослою мочкою вуха і гладеньким підборіддям.

Діти з якими ознаками можуть іще народитися у цій родини?

Задача 3. (Кодомінування)

Які групи крові можуть бути у дітей у родини, якщо й у батька, й у матері — IV група крові?

Задача 4. (Успадкування, зчеплене зі статтю)

Ярослав, як і його батько, є дальтоніком, а його мати розрізняє кольори нормально.

Чи можна стверджувати, що син успадкував цю ознаку від батька?

Чи можуть у цій сім’ї народитися доньки, що не розрізнять кольори?

Комментариев нет:

Отправить комментарий