Тема
уроку : Молюски:
будова, спосіб життя. Лабораторне
дослідження: будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових
молюсків.
1.Опрацювати §13, с.51-56
Відео до уроку МОЛЮСКИ
2.Перевір свої знання –
виконай тест за посиланням Молюски: будова, спосіб життя.
3. Вправа РІЗНОМАНІТНІСТЬ МОЛЮСКІВ
4.Індивідуальні завдання
Поміркуй:
Фінікійські фарбувальні виготовляли колись чудовий одяг різних кольорів.
Фарбу отримували з молюсків: мурекса пурпурового - червону, мурекса обрубаного
- фіолетову. Особливістю цих молюсків є наявність у мантії особливої залози,
яка виробляє пурпур. Цей натуральний барвник був дуже дорогим, але й дуже стійким.
Для отримання одного грама чистої фарби потрібно було майже 10 000 молюсків. У
черевоногого молюска морського зайця в мантії також є залози, що виділяють
захисні речовини. У головоногих молюсків є чорнильні залози, або мішки. Вміст
чорнильних мішків каракатиць та кальмарів використовували як основу китайської
туші. А яке ж значення мають секрети таких залоз для самих молюсків?
Комментариев нет:
Отправить комментарий