понедельник, 14 ноября 2022 г.

11 клас БІОЛОГІЯ І ЕКОЛОГІЯ Урок 15 листопада Вівторок

 

Яна Степанова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Яна Степанова

Время: 15 нояб. 2022 01:45 PM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/85885198775?pwd=b2JiSU1tR0pSOE5RY0dyOWg4RlE2Zz09

Идентификатор конференции: 858 8519 8775

Код доступа: xjBJW1

Тема уроку : Науки, що вивчають здоров’я людини.

Опрацювати §18

Перегляньте відео до уроку НАУКИ ПРО ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ

Самостійна робота з таблицею. Біологічні основи здоров'я людини

Заповніть таблицю та зробіть висновок про необхідність холістичного підходу щодо розуміння здоров'я людини

Ознака

Фізичне здоров'я

Психічне здоров'я

Соціальне здоров'я

Біологічні основи

Науки, що вивчають

 

Поміркуй!

Біологія + Психологія. Здоров'я й психологія

В одній із паризьких лікарень обов'язком хворих було тричі на день вголос або подумки повторювати по 10 разів фразу: «З кожним днем я почуваюся краще й краще». Причому повторювати не механічно, а з позитивним емоційним забарвленням. Дивно, але факт: хворі одужували протягом місяця, у деяких із них навіть зникла необхідність у хірургічному втручанні. Застосуйте знання про складники здоров'я й поясніть цей факт. Що вивчає психологія здоров'я?

Комментариев нет:

Отправить комментарий