четверг, 13 октября 2022 г.

9 клас ГЕОГРАФІЯ Урок 14 жовтня П'ятниця

 Яна Степанова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Яна Степанова
Время: 14 окт. 2022 11:30 AM Хельсинки

Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/88112136678?pwd=RmlCVFE0SkttSW5LbnhvbDZVd25iZz09

Идентификатор конференции: 881 1213 6678
Код доступа: 1LbRaq
Тема уроку: Практична робота №2

Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку

Повторити § 8 с. 43-47.

Виконати завдання практичної роботи у зошиті та в контурній карті . Звіт надіслати на kovalevskayana1991@gmail.com   до 19 жовтня.

Практична робота №2  

Позначення на контурній карті країн «Великої двадцятки» (G-20) і визначення їх місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку

Мета роботи: закріпити знання про «Велику двадцятку» G-20та її склад, про критерії відбору країн до цього міжнародного об’єднання; навчитись знаходити і показувати на карті країни «Великої двадцятки» G-20; визначити місце «Великої двадцятки» G-20 у сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку.

Завдання 1. Укажіть, за яким критерієм обираються країни-члени «Великої двадцятки» G-20. Які завдання вони вирішують.

Завдання 2.Підпишіть на контурній карті «Типи економічних систем країн світу» країни-члени «Великої двадцятки» G-20 та їхні столиці.

Завдання 3. За допомогою різних кольорів або штрихування виділіть серед країн-членів «Великої двадцятки» G-20 держави різних типів, що розрізняються за рівнем економічного розвитку (див. теоретичні відомості).

Висновок. Укажіть особливості країн, що входять до складу  «Великої двадцятки» G-20 (у тому числі з точки зору місця в сучасній типізації країн за рівнем економічного розвитку). 

ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ





Комментариев нет:

Отправить комментарий