Яна Степанова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Яна Степанова
Время: 2 сент. 2022 09:45 AM Киев
Подключиться к конференции Zoom
https://us05web.zoom.us/j/82347880534?pwd=OGFCdXBwSTNwWE9KKzRZSERPOU9YZz09
Идентификатор конференции: 823 4788 0534
Код доступа: 02aBGu
Навчальний предмет  - інтегрований курс «Пізнаємо природу»
Підручник «Пізнаємо природу» (авт. Біда, Гільберг, Колісник)
Зразок як підписати робочий зошит (бажано
в клітинку, 12 сторінок)
Зошит
з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»
учня/учениці 5 класу
ШЗШ І-ІІІ ступенів №12
Прізвище, ім’я
Тема
уроку: Наука. Природничі науки. Наукові терміни і факти.
Опрацювати § 1 с.4 – 8.
Виконати
завдання – спільна вправа для всього классу на платформі Padlet за посиланням 5
клас ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ
Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com
Критерії
оцінювання результатів
навчання учнів.
При вивченні інтегрованого курсу
«Пізнаємо природу» рекомендується оцінювати сформованість таких умінь та навичок
школярів: 
- проведення
     досліджень природи;
- опрацювання
     та використання інформації;
- усвідомлення
     закономірностей природи.
«В» – високий (10-12 балів). Бальна шкала
оцінювання відповідає таким орієнтовним критеріям оцінювання результатів
навчання учнів:
- 12 балів – наявність та усвідомлене використання системних і міцних
     знань у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійний аналіз,
     оцінка, узагальнення опанованого матеріалу та 
     користування джерелами інформації, прийняття обґрунтованих рішень;
- 11
     балів – наявність та аргументоване використання гнучких знань у різних
     ситуаціях, пошук та аналіз інформації, постановка та розв'язування
     проблем; 
- 10
     балів – наявність та використання повних і глибоких знань у практичній
     діяльності, формулювання висновків та узагальнень. 
«Д» – достатній (7-9 балів).  Бальна шкала оцінювання відповідає таким
орієнтовним критеріям оцінювання результатів навчання учнів:
- 9 балів
     – добре володіння вивченим матеріалом, застосування знань у стандартних
     ситуаціях, аналіз і систематизація інформації, використання
     загальновідомих доказів із самостійною і правильною аргументацією;
- 8 балів
     – наявність достатніх знань, застосування вивченого матеріалу у
     стандартних ситуаціях, намагання аналізувати та встановлювати найсуттєвіші
     зв'язки та залежність між явищами та фактами, формулювання висновків,
     надання логічних відповідей, які мають неточності; 
- 7 балів
     – правильне відтворення навчального матеріалу, знання основоположних
     теорій і фактів, наведення окремих власних прикладів на підтвердження
     певних думок, частковий контроль власних навчальних дій.
«С» – середній (відповідає 4-6 балам).  Бальна шкала оцінювання
відповідає таким орієнтовним критеріям оцінювання результатів навчання учнів:
- 6 балів
     – виявлення знань й розумінь основних положень навчального матеріалу,
     надання правильних, але недостатньо осмислених відповідей, застосування
     знань при виконанні завдань за зразком.
- 5 балів
     – відтворення основного навчального матеріалу, визначення понять чи
     формулювання правил із помилками та неточностями;
- 4 бали
     – відтворення основного навчального матеріалу за допомогою вчителя,
     повторення за зразком певної операції чи дії.
«Н» – низький (відповідає 1-3 балам).  Бальна шкала оцінювання відповідає таким
орієнтовним критеріям оцінювання результатів навчання учнів:
- 3 бали
     – відтворення частини навчального матеріалу, виконання елементарних
     завдань за допомогою вчителя; 
- 2 бали
     – відтворення незначної частини навчального матеріалу, наявність нечітких
     уявлень про об'єкт вивчення; 
- 1 бал –
     розрізнення об'єктів вивчення.
 
Комментариев нет:
Отправить комментарий