четверг, 1 сентября 2022 г.

5 клас "ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ" Урок 2 вересня

 

Яна Степанова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Яна Степанова

Время: 2 сент. 2022 09:45 AM Киев

Подключиться к конференции Zoom

https://us05web.zoom.us/j/82347880534?pwd=OGFCdXBwSTNwWE9KKzRZSERPOU9YZz09

Идентификатор конференции: 823 4788 0534

Код доступа: 02aBGu



Навчальний предмет  - інтегрований курс «Пізнаємо природу»

Підручник «Пізнаємо природу» (авт. БідаГільбергКолісник)

Зразок як підписати робочий зошит (бажано в клітинку, 12 сторінок)

Зошит

з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»

учня/учениці 5 класу

ШЗШ І-ІІІ ступенів №12

Прізвище, імя

 

Тема уроку: Наука. Природничі науки. Наукові терміни і факти.

Опрацювати § 1 с.4 – 8.

Виконати завдання – спільна вправа для всього классу на платформі Padlet за посиланням 5 клас ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ



Виникли запитання - звертайся  kovalevskayana1991@gmail.com

Критерії оцінювання результатів навчання учнів.

При вивченні інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» рекомендується оцінювати сформованість таких умінь та навичок школярів:

  • проведення досліджень природи;
  • опрацювання та використання інформації;
  • усвідомлення закономірностей природи.

 

«В» – високий (10-12 балів). Бальна шкала оцінювання відповідає таким орієнтовним критеріям оцінювання результатів навчання учнів:

  • 12 балів – наявність та усвідомлене використання системних і міцних знань у стандартних та нестандартних ситуаціях; самостійний аналіз, оцінка, узагальнення опанованого матеріалу та  користування джерелами інформації, прийняття обґрунтованих рішень;
  • 11 балів – наявність та аргументоване використання гнучких знань у різних ситуаціях, пошук та аналіз інформації, постановка та розв'язування проблем; 
  • 10 балів – наявність та використання повних і глибоких знань у практичній діяльності, формулювання висновків та узагальнень. 

«Д» – достатній (7-9 балів).  Бальна шкала оцінювання відповідає таким орієнтовним критеріям оцінювання результатів навчання учнів:

  • 9 балів – добре володіння вивченим матеріалом, застосування знань у стандартних ситуаціях, аналіз і систематизація інформації, використання загальновідомих доказів із самостійною і правильною аргументацією;
  • 8 балів – наявність достатніх знань, застосування вивченого матеріалу у стандартних ситуаціях, намагання аналізувати та встановлювати найсуттєвіші зв'язки та залежність між явищами та фактами, формулювання висновків, надання логічних відповідей, які мають неточності; 
  • 7 балів – правильне відтворення навчального матеріалу, знання основоположних теорій і фактів, наведення окремих власних прикладів на підтвердження певних думок, частковий контроль власних навчальних дій.

«С» – середній (відповідає 4-6 балам).  Бальна шкала оцінювання відповідає таким орієнтовним критеріям оцінювання результатів навчання учнів:

  • 6 балів – виявлення знань й розумінь основних положень навчального матеріалу, надання правильних, але недостатньо осмислених відповідей, застосування знань при виконанні завдань за зразком.
  • 5 балів – відтворення основного навчального матеріалу, визначення понять чи формулювання правил із помилками та неточностями;
  • 4 бали – відтворення основного навчального матеріалу за допомогою вчителя, повторення за зразком певної операції чи дії.

«Н» – низький (відповідає 1-3 балам).  Бальна шкала оцінювання відповідає таким орієнтовним критеріям оцінювання результатів навчання учнів:

  • 3 бали – відтворення частини навчального матеріалу, виконання елементарних завдань за допомогою вчителя; 
  • 2 бали – відтворення незначної частини навчального матеріалу, наявність нечітких уявлень про об'єкт вивчення; 
  • 1 бал – розрізнення об'єктів вивчення.

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий