Тема уроку: Роль палеонтології, молекулярної
генетики в обґрунтуванні теорії еволюції.
1.Опрацювати §44 с.237-241.
2.Переглянь відео до уроку:
ДОКАЗИ ЕВОЛЮЦІЇ
3. Виконати завдання. Фото надіслати на
Завдання 1, Установи відповідність між визначенням
(гомологічні органи, аналогічні органи, рудименти, атавізми) та прикладом: 1)
нога ящірки і крило кажана; 2) третя повіка у людини; 3) крила бабки і крила
кажана; 4) плавець кита і рука людини; 5) апендикс; 6) багатососковість у
людини; 7) зуби мудрості; 8) крила метелика і крила птаха; 9) підвищений
волосяний покрив у людини.
Відповідь оформи у вигляді таблиці:
Гомологічні органи |
Аналогічні органи |
Рудименти |
Атавізми |
|
|
|
|
Завдання 2.Установи
відповідність між еволюційним явищем (ароморфоз, ідіоадаптація, загальна
дегенерація) та прикладом: 1) виникнення плавців у риб; 2) перетворення
плавального міхура та легені; 3) редукція травної системи у стьожкових червів;
4) перетворення плавців риб на п’ятипалі кінцівки амфібій; 5) поява гострих
кігтів у хижих птахів; 6) поява білого забарвлення у полярних тварин; 7) поява
квітки; 8) поява статевого процесу; 9) поява багатоклітинності; 10) зникнення
коренів у повитиці?
Відповідь оформи у вигляді таблиці:
Ароморфози |
Ідіоатаптація |
Загальна дегенерація |
|
|
|
Назвіть ароморфози комах, ссавців, покритонасінних, які в
сучасному органічному світі є прогресуючими групами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий