среда, 6 апреля 2022 г.

9 КЛАС БІОЛОГІЯ Урок 07.04.2022 Четвер

 

Тема уроку: Роль палеонтології, молекулярної

 генетики в обґрунтуванні теорії еволюції.

1.Опрацювати §44 с.237-241.

2.Переглянь відео до уроку:

ДОКАЗИ ЕВОЛЮЦІЇ

3. Виконати завдання. Фото надіслати на kovalevskayana1991@gmail.com

Завдання 1, Установи відповідність між визначенням (гомологічні органи, аналогічні органи, рудименти, атавізми) та прикладом: 1) нога ящірки і крило кажана; 2) третя повіка у людини; 3) крила бабки і крила кажана; 4) плавець кита і рука людини; 5) апендикс; 6) багатососковість у людини; 7) зуби мудрості; 8) крила метелика і крила птаха; 9) підвищений волосяний покрив у людини.

Відповідь оформи у вигляді таблиці:

Гомологічні органи

Аналогічні органи

Рудименти

Атавізми

 

 

 

 

 

Завдання 2.Установи відповідність між еволюційним явищем (ароморфоз, ідіоадаптація, загальна дегенерація) та прикладом: 1) виникнення плавців у риб; 2) перетворення плавального міхура та легені; 3) редукція травної системи у стьожкових червів; 4) перетворення плавців риб на п’ятипалі кінцівки амфібій; 5) поява гострих кігтів у хижих птахів; 6) поява білого забарвлення у полярних тварин; 7) поява квітки; 8) поява статевого процесу; 9) поява багатоклітинності; 10) зникнення коренів у повитиці?

Відповідь оформи у вигляді таблиці:

Ароморфози

Ідіоатаптація

Загальна дегенерація

 

 

 

 

Назвіть ароморфози комах, ссавців, покритонасінних, які в сучасному органічному світі є прогресуючими групами.

Комментариев нет:

Отправить комментарий