Тема уроку: Умовні та безумовні рефлекси. Інстинкти.
1.Опрацювати §48, с.224- 227.
Повторити § 47, с.222-223.
2.Переглянути відео:
Умовні
та безумовні рефлекси. Інстинкти.
3. Завдання для
закріплення знань
У робочому зошиті порівняйте безумовні та умовні рефлекси, сформулюйте
висновок.
Таблиця ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА БЕЗУМОВНИХ ТА
УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ
Ознака порівняння |
Безумовні рефлекси |
Умовні рефлекси |
На дію яких подразників виникають? |
||
Це спадкові чи набуті реакції? |
||
Це тимчасові чи сталі реакції? |
||
Це індивідуальні чи видові реакції? |
||
Що є функціональною основою? |
||
Де розташовуються нервові центри? |
||
Прояви якої поведінки утворюють? |
4. Після опрацювання матеріалу та заповнення таблиці виконати тест за
посиланням Безумовні та умовні рефлекси. Термін виконання до 29 квітня
5. Поміркуй! (Усно)
Біологія + Психологія
За словами психолога А.
Колдінга-Йоргенсена, через захоплення соціальними мережами підлітки поступово
втрачають свої соціальні навички. Спілкування в соціальних мережах приносить
таку саму велику шкоду здоров’ю, як і надмірне споживання напою Coca-Cola.
Фахівці заявляють, що спілкування у Twitter і Facebook, в інших мережах
обманюють мозок - змушують його думати, що таке спілкування задовольняє
соціальні потреби людини. Але тіло людини «знає», що сидить на стільці і не
відчуває ні близькості співрозмовника, ні його запаху, ні мови жестів. «Це все
одно, що пити солодкий напій Coca-Cola й уявляти, що в організм потрапляють
вітаміни й усі необхідні корисні речовини», - говорять психологи. Яке значення
для людини мають набуті розумові дії, що забезпечують спілкування?
Комментариев нет:
Отправить комментарий