Тема уроку: Зміни природи
материка людиною. Найвідоміші об’єкти, віднесені до Світової природної
спадщини ЮНЕСКО.
1.Опрацювати § 55 с. 210-213.
2.Переглянути відео
до уроку:
3.Виконати творчу
роботу – дослідження.
Дослідження
Здійснення уявної
подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн,
природних об’єктів та природних комплексів
Завдання дослідження є у зошиті на с. 42.
Звіт можна робити як у зошиті, так і оформити у
вигляді презентації , плакату, лепбуку тощо
Також дослідження можна виконати за таким планом:
План дослідження: ( дати письмові відповіді на
запитання, або підготувати звіт про дослідження у формі презентації, плакату,
лепбуку тощо). Звіт надіслати на
1.Які країни перетинає 50 паралель?
2. Які міста перетинає 50 паралель?
3.Які великі форми рельєфу , природні зони, річки розташовані уздовж 50-ї
паралелі?
4.Найцікавіші об’єкти подорожі, розташовані на цій паралелі, які ви б
хотіли відвідати?
5. Карта маршруту (використати контурну карту на с.41)
Комментариев нет:
Отправить комментарий