Тема уроку: Головний мозок.
1.Опрацювати § 37,
38.
2.Переглянь відео
до уроку ГОЛОВНИЙ МОЗОК
3.Виконати
завдання у зошиті
1. Розгляньте головний мозок
людини. Визначте розташування основних відділів головного мозку.
2. Увідповідніть назви відділів
головного мозку з їхнім позначенням на ілюстрації: ... - півкулі великого
мозку; ... - мозолисте тіло; ... - великий мозок; ... - проміжний мозок; ... -
мозочок;... - стовбур головного мозку.
3. Заповнити таблицю.
Відділи головного мозку
Відділи мозку |
Функції |
1.Довгастий мозок |
Містяться
центри, які забезпечують регуляцію серцевої діяльності, кровообігу та дихання.
Довгастий мозок регулює обмін речовин, виділення травних соків, ковтання,
ссання. За участю довгастого мозку здійснюються захисні реакції організму. |
2.Міст |
|
3. Середній мозок |
|
4. Мозочок |
|
5. Проміжний мозок |
|
6.Кінцевий (великий мозок) |
|
Індивідуальні та творчі
завдання:
Біологія +
Психологія
Американський
науковець Лоуренс Катц працював нейробіологом в одному з університетів США. Він
звернув увагу на той факт, що велика кількість нейронних провідних шляхів у
мозку людини використовуються не повністю. Він розробив особливу гімнастику для
звивин і мозку - нейробіку, яка розвиває можливості кожної півкулі, поліпшує
пам’ять, стимулює інтелект. Вправи ці можна виконувати без особливих труднощів,
але ефект - вражаючий. Ось деякі з них: 1) виконуйте звичні дії із закритими
очима; 2) якщо ви праворука людина, пишіть хоча б декілька рядків, чистіть зуби
тощо лівою рукою; 3) пробуджуйте мозок зранку після просинання новим ароматом
(наприклад, ароматом ефірних олій); 4) вибирайте нестандартні відповіді на
стандартні запитання; 5) дуже корисно бувати в нових місцях і знайомитися з
новими людьми та ін.
А що вивчає наука нейробіологія?
Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий