среда, 23 марта 2022 г.

8 клас БІОЛОГІЯ Урок 24.03.22. четвер

 

Тема уроку: Головний мозок.

1.Опрацювати § 37, 38.

2.Переглянь відео до уроку ГОЛОВНИЙ МОЗОК

3.Виконати завдання у зошиті

 

1. Розгляньте головний мозок людини. Визначте розташування основних відділів головного мозку.



2. Увідповідніть назви відділів головного мозку з їхнім позначенням на ілюстрації: ... - півкулі великого мозку; ... - мозолисте тіло; ... - великий мозок; ... - проміжний мозок; ... - мозочок;... - стовбур головного мозку.

3. Заповнити таблицю.

 

Відділи головного мозку

Відділи мозку

Функції

1.Довгастий мозок

 

 

 

Містяться центри, які забезпечують регуляцію серцевої діяльності, кровообігу та дихання. Довгастий мозок регулює обмін речовин, виділення травних соків, ковтання, ссання. За участю довгастого мозку здійснюються захисні реакції організму.

2.Міст

 

3. Середній мозок

 

4. Мозочок

 

5. Проміжний мозок

 

6.Кінцевий (великий мозок)

 

 

Індивідуальні та творчі завдання:

 

Біологія + Психологія

 


Американський науковець Лоуренс Катц працював нейробіологом в одному з університетів США. Він звернув увагу на той факт, що велика кількість нейронних провідних шляхів у мозку людини використовуються не повністю. Він розробив особливу гімнастику для звивин і мозку - нейробіку, яка розвиває можливості кожної півкулі, поліпшує пам’ять, стимулює інтелект. Вправи ці можна виконувати без особливих труднощів, але ефект - вражаючий. Ось деякі з них: 1) виконуйте звичні дії із закритими очима; 2) якщо ви праворука людина, пишіть хоча б декілька рядків, чистіть зуби тощо лівою рукою; 3) пробуджуйте мозок зранку після просинання новим ароматом (наприклад, ароматом ефірних олій); 4) вибирайте нестандартні відповіді на стандартні запитання; 5) дуже корисно бувати в нових місцях і знайомитися з новими людьми та ін.

А що вивчає наука нейробіологія?


Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий