четверг, 16 декабря 2021 г.

11 клас БІОЛОГІЯ і ЕКОЛОГІЯ Урок 16.12 Четвер

Тема уроку: Профілактика неінфекційних, інфекційних, інвазійних  захворювань людини, захворювань, що передаються статевим шляхом.

1.Опрацювати § 24.

2.Переглянь відео до уроку:

Неінфекційні захворювання

Інфекційні та інвазійні захворювання

3. У таблиці наведено обґрунтування рекомендацій для збереження, зміцнення та відновлення здоров'я. Опрацюйте їх і сформулюйте рекомендації щодо профілактики захворювань людини. Виконати письмово.

Основні рекомендації щодо профілактики захворювань людини

Рекомендація

Обґрунтування рекомендації

Треба розуміти, як побудований і як працює організм людини, що йому корисно, а що - шкідливо

Відмежувавшись від природи і створивши тепличні умови, людина відгороджується від оздоровчого природного впливу

Гармонія існування з людьми можлива лише на основі альтруїзму. Позитивне ставлення до людей - запорука соціального благополуччя

Нервова система впливає на механізми самооновлення; організм людини здатний активізувати ці процеси, створюючи постійну мотивацію

Сонце, повітря й вода впливають на захисні імунні реакції, посилюють антистресові процеси, розвивають механізми терморегуляції

Дотримуйтесь правил раціонального харчування, що запобігає надмірному навантаженню на дію системи органів

Помірні навантаження активізують кровообіг, обмін речовин, регуляторні системи, виділення продуктів обміну та ін.

Синтетичні ліки є неприродними для організму і можуть чинити побічну шкідливу дію на клітини, органи й організм

Віра позбавляє організм від внутрішніх конфліктів, хронічних емоційних стресів і підтримує психічне здоров'я

  

Навчальний проект. Особиста програма зміцнення здоров’я

Мета: визначити підходи до розроблення рекомендацій щодо профілактики захворювань

1. На основі вивченого матеріалу складіть перелік факторів, які впливають на стан вашого здоров'я:

  • оцініть якість середовища існування, питної води, повітря
  • наскільки ваш раціон відповідає принципам раціонального харчування?
  • чи достатній рівень вашої щоденної фізичної активності?
  • чи достатньо ви відпочиваєте, наскільки повноцінним є щоденний сон?
  • проаналізуйте, чи ви маєте шкідливі звички

2. Знайдіть додаткову літературу та розкажіть про необхідність фізичних вправ вашим рідним. Влаштуйте спільні тренування.

3. Оцініть простір, що оточує вас, з точки зору можливості та комфортності організації активного способу життя. Що можна змінити на краще? Чи є можливість зробити це самостійно або з допомогою сусідів, друзів?

4. Складіть перелік дій, за допомогою яких можна зміцнити власне здоров'я. Заведіть щоденник, у якому відмічайте прогрес їх виконання (самопочуття, щоденну активність тощо).

5. Ознайомте із підготовленим проектом та його результатами своїх однокласників, батьків або учнів молодших класів.

Форма презентації проекту: плакат, артбук, лепбук, презентація, відео тощо. Виконуй самостійно, думай творчо!  Краще мало, ніж просто скачати готовий проект. Дбай про академічну доброчесніть!

Виконання проекту обов’язкове! Це впливає на семестрову оцінку.

Презентація проектів 21 та 23 грудня. Успіхів!

Комментариев нет:

Отправить комментарий