среда, 3 ноября 2021 г.

7 клас БІОЛОГІЯ Урок 04.11 четвер

 

Яна Степанова запрошує вас на конференцію: Zoom.

Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Яна Степанова

Час: 4 лист. 2021 11:50 AM Київ

Приєднатися до конференції Zoom

https://us05web.zoom.us/j/83237952526?pwd=TExDdlNXbDU0OXV4TGVsd1pHaUtMdz09

Ідентифікатор конференції: 832 3795 2526

Код доступу: 0q1Tdh


Тема уроку : Молюски: будова, спосіб життя. Лабораторне дослідження: будови черепашки (мушлі) черевоногих та двостулкових молюсків.

1.Опрацювати §13, с.51-56

2.Перевір свої знання – виконай тест за посиланням Молюски: будова, спосіб життя.

3. Вправа РІЗНОМАНІТНІСТЬ МОЛЮСКІВ

4.Індивідуальні завдання

Поміркуй:

МУРЕКС


МОРСЬКИЙ ЗАЄЦЬ




Фінікійські фарбувальні виготовляли колись чудовий одяг різних кольорів. Фарбу отримували з молюсків: мурекса пурпурового - червону, мурекса обрубаного - фіолетову. Особливістю цих молюсків є наявність у мантії особливої залози, яка виробляє пурпур. Цей натуральний барвник був дуже дорогим, але й дуже стійким. Для отримання одного грама чистої фарби потрібно було майже 10 000 молюсків. У черевоногого молюска морського зайця в мантії також є залози, що виділяють захисні речовини. У головоногих молюсків є чорнильні залози, або мішки. Вміст чорнильних мішків каракатиць та кальмарів використовували як основу китайської туші. А яке ж значення мають секрети таких залоз для самих молюсків?


Міні-проект «ЯК УТВОРЮЮТЬСЯ ПЕРЛИНИ?»



Перли бувають різного розміру і різні за забарвленням. Їх об’єднує те, що виникають вони у деяких двостулкових молюсків. Підготуйте міні-проект про те, якими молюсками і як утворюються перли.


Комментариев нет:

Отправить комментарий