среда, 21 апреля 2021 г.

8 клас Біологія Урок за 22 квітня четвер

 

Тема уроку: Сон. Біоритми.

1.Опрацювати § 52, с.240-244

2.Перегляньте відеоурок за посиланням Сон

3.Поміркуйте! (Усно)



Під час сну Д. І. Менделєєв винайшов принцип побудови Періодичної системи хімічних елементів, Ф. А. Кекуле вві сні відкрив формулу бензену, О. С. Пушкін складав деякі вірші під час сну, Рафаель Санті в сновидінні побачив образ своєї всесвітньо відомої Мадонни. Як пояснити такі факти?

 

4.Навчаємося пізнавати

Тестування: «ЯКИЙ У МЕНЕ ХРОНОБІОЛОГІЧНИЙ ТИП?»



1. Чи важко мені прокидатися вранці? а) Так - 3 бали; б) інколи - 2; в) рідко - 1; г) дуже рідко - 0.

2. О котрій годині я лягаю спати? а) Після 1-ої години ночі - 3; б) з 23.20 до 1 години ночі - 2; в) після 22 год - 1; г) до 22 - 0.

3. Якому сніданкові я віддаю перевагу після пробудження? а) Ситний - 3; б) помірно ситний - 2; в) бутерброд - 1; г) достатньо чаю або кави - 0.

4. Коли відбулися ваші останні конфлікти? а) У першій половині дня - 2; б) у другій половині дня - 0.

5. Від чого я легко відмовився (відмовилась) б? а) Від ранкового чаю або кави - 2; б) від вечірнього чаю - 0.

6. Чи легко мені змінити свої звички, пов’язані з їжею? а) Дуже легко - 0; б) достатньо легко - 1; в) важко - 2; г) не змінюю - 3.

7. Уранці на мене чекають важливі справи. На скільки годин раніше я ляжу спати порівняно зі звичайним розпорядком? а) Більш, ніж на 2 год - 3; б) на 1-2 год - 2; в) менш ніж на 1 год - 1; г) як завжди - 0.

8. Зафіксую час і коли, на мою думку, мине 1 хв, подивлюсь на годинник: а) поспішаю - 2; б) спізнююсь - 0.

Обробка результатів тестування:

«Жайворонок»

Від 0 до 7 балів

«Голуб»

Від 8 до 13 балів

«Сова»

Від 14 до 20 балів

 

5.Підготуйтесь до уроку узагальнення і систематизації знань з теми «Вища нервова діяльність» - повторіть §47-52

Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий