Завдання на тиждень (урок за
14.04 середа та 16.04 п’ятниця) 
Тема уроку: Зміни природи материка людиною.
Найвідоміші об’єкти, віднесені
до Світової природної 
спадщини  ЮНЕСКО.
Дослідження
Здійснення уявної подорожі уздовж
50-ї паралелі: складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів
та природних комплексів
1.Опрацювати § 55    
2.Переглянути відеоурок за
посиланням Охорона природи.
3.Виконати творчу роботу – дослідження. Звіт можна робити як у зошиті, так і оформити у вигляді презентації , плакату, лепбуку тощо
Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі:
складання карти маршруту з позначенням країн, природних об’єктів та природних
комплексів
До вашої уваги матеріал, який допоможе підготувати  дослідження
«Здійснення уявної подорожі уздовж 50-ї паралелі: складання карти маршруту з
позначенням країн, природних об'єктів та природних комплексів».
| Метою даного
  дослідження є  узагальнення знань учнів про
  природу Євразії, закріплення  знань про географічні закономірності.
  Виконуючи дане дослідження ви  продовжите формувати вміння 
  користування різноманітними джерелами географічної інформації, в тому числі і
  Інтернету для відбору  даних про географічні об’єкти. Ви навчитеся
  складати карту уявної подорожі, продовжите розвивати  географічне
  мислення.  | 
Для цього щоб
зробити  дослідження  зберіть докладну інформацію про  об’єкти
через які ви будете прокладати маршрут подорожі. В цьому вам допоможуть різноманітні
джерела географічної  інформації:  підручники, атласи, електронні
посібники, енциклопедії, а також сайти мережі Інтернет.
Ваше завдання: за картами атласу здійснити
уявну подорож материком Євразія уздовж 50-ї паралелі – визначити країни, міста, 
великі форми рельєфу та природні зони, які перетинає дана
паралель. Можна відшукати унікальні природні об’єкти, які б ви хотіли б 
відвідати.  Свій вибір обґрунтуйте.
Складіть карту
з маршрутом уявної подорожі (укажіть назви географічних об’єктів). 
Дослідження
може бути виконано у формі презентації, плакату або в описовій формі. Карта маршруту
обов’язкова. 
План дослідження: ( дати письмові відповіді на
запитання, або підготувати звіт про дослідження у формі презентації, плакату, лепбуку
тощо)
1.Які країни перетинає 50 паралель?
2. Які міста перетинає 50 паралель?
3.Які великі форми рельєфу , природні зони, річки розташовані уздовж 50-ї
паралелі?
4.Найцікавіші об’єкти подорожі, розташовані на цій паралелі, які ви б
хотіли відвідати?
5. Карта маршруту (можна виконати у контурній карті, наприклад карта
природних зон Євразії)
Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com
Переглянь у вільний час
Природна спадщина ЮНЕСКО в Євразії:
1. Ліпарські острови (Італія) - група вулканічних островів у Тірренському морі на північ від Сицилії. Утворені приблизно 260 000 років тому під час вулканічної активності. На острові Стромболі розташований активний вулкан.
2. Національний парк Казіранґа (Індія) — у парку є тропічні ліси, річки, луки, де охороняються слони. Тут мешкає найбільша (Уз світовій чисельності) у світі популяції однорогого носорога. Також у парку можна побачити бенгальських тигрів, індійських слонів, водяних буйволів, болотних оленів та інших диких тварин.
3. Національний парк Комодо (Індонезія) — охороняється єдина в світі популяція «Драконів Комодо» — найбільших на планеті ящірок.
4.Національний парк «Три паралельні річки» (Китай).
5.Острів Сокотра (Йємен) — 90 % рептилій і третина рослин є ендеміками, тобто зустрічаються тільки на цьому острові. Цей факт пояснюється тим, що Сокотра — це шматок африканського континенту з гірським рельєфом. Ця частина континентальної плити відокремилася від Африки близько 6 млн років тому. Опинившись в ізоляції, без впливу зовнішнього світу, місцева природа розвивалася особливим, власним шляхом, набуваючи при цьому унікальних ознак.
6.Національний парк Читван (Непал).
7.Букові праліси Карпат (Україна, Словаччина) — транснаціональний природний об’єкт, що складається з десяти окремих масивів завдовжки 185 км. Лише тут найкраще зберігся генофонд бука лісового (Fagus sylvatica) та низки інших видів з його ареалу.
 
Комментариев нет:
Отправить комментарий