четверг, 1 апреля 2021 г.

11 клас БІОЛОГІЯ та ЕКОЛОГІЯ Урок за 02.04 п'ятниця

 

Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.

1.Опрацювати § 50.

2.Переглянути відеоурок за посиланням Концепція сталого розвитку та її значення.

3.У зошиті дати письмову відповідь на два запитання👇: (фотозвіт відправити на пошту)

1. Біологія + Громадський рух «Жива планета»

Місія Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» - розвиток екологічної демократії та поліпшення стану довкілля та якості життя в Україні. Пріоритетними напрямами діяльності організації у сфері сталого розвитку є «Стале споживання», «Стала енергетика», «Стале виробництво», «Сталі закупівлі», «Сталий розвиток населених пунктів», «Сталий спосіб життя й освіта». Доведіть необхідність міжнародної взаємодії державних установ та громадських організації у справі охорони довкілля. Які існують форми міжнародного співробітництва у сфері охорони довкілля?

2. Біологія + Естетика. Краса живої природи й охорона довкілля

Джеральд Даррелл писав про свою зустріч з ягуаром: «На мене скажено блискав очима звір такої краси, що я зойкнув. Хутро в нього було коротким, шовковистим, соковитого золотаво-коричневого кольору, немов дикий мед... Але найдивовижнішими були очі: великі, ледь розкосі на золотавому писку... Очі зелені, точно листи під льодом, блискали, як слюда в променях згасаючого сонця». Що таке природоохоронна естетика? Обґрунтуйте значення естетики й екологічного мислення в розв'язуванні сучасних екологічних проблем.

4.Виконати тест за посиланням СТАЛИЙ РОЗВИТОК до 4 квітня

Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий