Тема уроку: Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку. Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.
1.Опрацювати § 50.
2.Переглянути відеоурок за
посиланням Концепція сталого розвитку та її значення.
3.У зошиті дати письмову
відповідь на два запитання👇: (фотозвіт відправити на пошту)
1. Біологія + Громадський рух «Жива планета»
Місія Всеукраїнської громадської організації «Жива
планета» - розвиток екологічної демократії та поліпшення стану довкілля та
якості життя в Україні. Пріоритетними напрямами діяльності
організації у сфері сталого розвитку є «Стале споживання», «Стала енергетика»,
«Стале виробництво», «Сталі закупівлі», «Сталий розвиток населених пунктів»,
«Сталий спосіб життя й освіта». Доведіть необхідність міжнародної взаємодії
державних установ та громадських організації у справі охорони довкілля. Які існують форми міжнародного
співробітництва у сфері охорони довкілля?
2. Біологія + Естетика. Краса живої природи й охорона довкілля
Джеральд
Даррелл писав про свою зустріч з ягуаром: «На мене скажено блискав очима звір
такої краси, що я зойкнув. Хутро в нього було коротким, шовковистим, соковитого
золотаво-коричневого кольору, немов дикий мед... Але найдивовижнішими були очі:
великі, ледь розкосі на золотавому писку... Очі зелені, точно листи під льодом,
блискали, як слюда в променях згасаючого сонця». Що таке природоохоронна
естетика? Обґрунтуйте значення естетики й екологічного мислення в розв'язуванні
сучасних екологічних проблем.
4.Виконати тест за посиланням СТАЛИЙ РОЗВИТОК до 4 квітня
Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий