Тема уроку: Умовні та безумовні рефлекси.
1.Опрацювати §48, с.224- 227.
Повторити § 47, с.222-223.
2.Переглянути відеоурок за посиланням Вища нервова діяльність
3. Завдання для
закріплення знань
У робочому зошиті порівняйте безумовні та умовні рефлекси, сформулюйте
висновок.
Таблиця ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА БЕЗУМОВНИХ ТА
УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ
Ознака порівняння |
Безумовні рефлекси |
Умовні рефлекси |
На дію яких подразників виникають? |
||
Це спадкові чи набуті реакції? |
||
Це тимчасові чи сталі реакції? |
||
Це індивідуальні чи видові реакції? |
||
Що є функціональною основою? |
||
Де розташовуються нервові центри? |
||
Прояви якої поведінки утворюють? |
4. Після опрацювання матеріалу та заповнення таблиці виконати тест за посилання Безумовні та умовні рефлекси.
Термін виконання до 4 квітня. Будьте уважними - форма доступна для виконання один раз.
5. Поміркуй! (Усно)
Біологія + Психологія
За словами психолога А. Колдінга-Йоргенсена, через захоплення соціальними мережами підлітки поступово втрачають свої соціальні навички. Спілкування в соціальних мережах приносить таку саму велику шкоду здоров’ю, як і надмірне споживання напою Coca-Cola. Фахівці заявляють, що спілкування у Twitter і Facebook, в інших мережах обманюють мозок - змушують його думати, що таке спілкування задовольняє соціальні потреби людини. Але тіло людини «знає», що сидить на стільці і не відчуває ні близькості співрозмовника, ні його запаху, ні мови жестів. «Це все одно, що пити солодкий напій Coca-Cola й уявляти, що в організм потрапляють вітаміни й усі необхідні корисні речовини», - говорять психологи. Яке значення для людини мають набуті розумові дії, що забезпечують спілкування?
Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий