среда, 31 марта 2021 г.

8 клас БІОЛОГІЯ Урок за 01.04. четвер

 

Тема уроку: Умовні та безумовні рефлекси.

1.Опрацювати §48, с.224- 227. Повторити § 47, с.222-223.

2.Переглянути відеоурок за посиланням Вища нервова діяльність

3. Завдання для закріплення знань

У робочому зошиті порівняйте безумовні та умовні рефлекси, сформулюйте висновок.

Таблиця ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА БЕЗУМОВНИХ ТА УМОВНИХ РЕФЛЕКСІВ

Ознака порівняння

Безумовні рефлекси

Умовні рефлекси

На дію яких подразників виникають?

Це спадкові чи набуті реакції?

Це тимчасові чи сталі реакції?

Це індивідуальні чи видові реакції?

Що є функціональною основою?

Де розташовуються нервові центри?

Прояви якої поведінки утворюють?

 

4. Після опрацювання матеріалу та заповнення таблиці виконати тест за посилання Безумовні та умовні рефлекси. 

Термін виконання до 4 квітня. Будьте уважними - форма доступна для виконання один раз.

5.  Поміркуй! (Усно)

Біологія + Психологія

За словами психолога А. Колдінга-Йоргенсена, через захоплення соціальними мережами підлітки поступово втрачають свої соціальні навички. Спілкування в соціальних мережах приносить таку саму велику шкоду здоров’ю, як і надмірне споживання напою Coca-Cola. Фахівці заявляють, що спілкування у Twitter і Facebook, в інших мережах обманюють мозок - змушують його думати, що таке спілкування задовольняє соціальні потреби людини. Але тіло людини «знає», що сидить на стільці і не відчуває ні близькості співрозмовника, ні його запаху, ні мови жестів. «Це все одно, що пити солодкий напій Coca-Cola й уявляти, що в організм потрапляють вітаміни й усі необхідні корисні речовини», - говорять психологи. Яке значення для людини мають набуті розумові дії, що забезпечують спілкування?

Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий