понедельник, 29 марта 2021 г.

6 клас БІОЛОГІЯ Урок за 30.03 Вівторок

 

Тема уроку: Практична робота 3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних рослин.

Повторити § 42, 43, 45.

Виконувати у зошиті. Давати відповіді записуючи ознаки подібності та відмінності. Записувати у зошит те, що виділено червоним. Надіслати фото-звіт про виконання роботи

Виникли запитання - звертайся kovalevskayana1991@gmail.com

Практична робота № 3

Тема: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.

Мета: порівняти будову мохів, папоротей та покритонасінних рослин; установити ознаки подібності та відмінності між цими групами рослин.

Хід роботи

1. Мох зозулин льон та папороть щитник чоловічий. Розгляньте ілюстрації моху зозулиного льону та папороті щитника чоловічого. Знайдіть ознаки подібності та відмінностей у будові цих рослин.

Подібність:

Відмінність:

 






2.       Життєвий цикл папороті та моху.   Використовуючи ілюстративний матеріал підручника (або проекцію на екрані), розгляньте життєвий цикл папороті та моху. Установіть ознаки подібності та відмінностей у ньому. (Підсказка: що переважає у життєвому циклі: спорофіт чи гаметофіт)

Подібність:

Відмінність:





 

3.   Щитник чоловічий та суниця лісова.      Розгляньте ілюстрації щитника чоловічого та покритонасінної рослини. Визначте ознаки подібності та відмінностей у будові й процесах життєдіяльності цих рослин.

Подібність:

Відмінність:



4.         Висновок. (За результатами роботи зробіть висновок: про більшу складність будови папороті порівняно з мохами, а також покритонасінних порівняно з папоротями; відзначають поступовість ускладнення морфологічної будови рослин від мохів до папоротей, а потім до покритонасінних.)

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий